Politica de la Qualitat
CEDIV té com a objectiu principal satisfer els requisits i les expectatives dels seus clients i usuaris assegurant així la continuïtat de l’empresa a llarg termini.
Per això ESTABLEIX, DECLARA i ASSUMEIX els següents principis:
- La Qualitat dels serveis de diagnòstic per la imatge que presta CEDIV és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de tots els processos de l’empresa.
- Els requeriments i les expectatives dels clients i dels usuaris, així com les disposicions legals sanitàries, són els principals criteris per establir el patró de qualitat dels nostres serveis, amb l’objectiu final de la satisfacció del client i de l’usuari i les parts interessades.
- La QUALITAT és una TASCA COMÚ a tot el personal de l'empresa. Cada empleat de CEDIV és responsable de la qualitat de la seva feina.
- La competència i la formació contínua del personal es considera una via indispensable per mantenir i incrementar la competitivitat de l’empresa.
- La alta direcció és responsable d’IMPULSAR la implantació d’un sistema de gestió de la qualitat segons els requisits de la norma UNE-EN ISO 9001:2015, comprovant la seva aplicació i promovent de forma constant la millora contínua en tots els processos de l’empresa.
- La Direcció de CEDIV assegura la disponibilitat dels recursos necessaris pel correcte funcionament del sistema de gestió de la qualitat.